2009. május 11., hétfő

Hoppá...

Pont ma 2 hónapja, hogy nem írtam új bejegyzést, elnézést kérek.


Olyan sok érdekes dolog történt azóta, hogy leírni is sok lenne. Néhány ezek közül:




1. A könyvemmel kapcsolatosan a legfontosabb, hogy elkészítettem egy érdekes kérdőívet, amit a lehető legtöbb külföldön dolgozóval szeretnék kitöltetni. Van néhány elképzelésem, amit vagy igazolni, vagy cáfolni fognak, de addig nem írom bele a könyvbe, amíg nincs legalább 800-1000 fő, akik segítenek válaszaikkal. Ha Te is külföldön dolgozol, kérlek szánj rá néhány percet, még a héten felteszem ide a linket. Ha csak készülsz külföldre, akkor várj figyelmesen, június közepére kiértékelve fogom kihirdetni az eredményeket.

2. Készül a könyv weboldala, igazából az elmúlt hetekben ahhoz gyűjtöttem anyagokat, szerintem nagyon jó lesz. Tekintettel arra, hogy ez a blog minden reklám nélkül milyen nézettségnek örvend, arra a döntésre jutottam, hogy az ingynes blog helyett, egy komolyabb oldalon folytatom munámat. Remélem nem bánjátok.

3. A hét végére meglesz az időpontja az első nyilvános előadásomnak is, amit a külföldi munkavállalással kapcsolatban fogok tartani. Még nem tudom, hogy 3-4 órás legyen, vagy egész napos, ezt még kitalálom. H a van ötleted szeretettel fogadom, sőt külön meg fogom köszönni.

4. Férjem cégeinek weboldalaival is jó sok időm ment el, ha kíváncsi rá valaki, itt lehet őket megnézni:
www.szemelyszallitas.info
www.dolgozokszallitasa.com
www.sulibusz.com

Szeretettel fogadok minden észrevételt, véleményt ezekkel kapcsolatban is.

Szóval nem unatkoztam, és utólag is elnézést, hogy nem jelentkeztem. Remélem kellemes meglepetés lesz, ha elkészül az külföldi munkavállalós weboldal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése