2009. június 30., kedd

Babysitter kerestetik Ausztriába

Megkeresett bennünket egy oszrák közvetítőiroda, azonnali kezdéssel keres olyan babysittereket, akik egy 5*-os szállodában vigyáznának gyermekekre, szállás ellátás a szállodában biztosított.

Kérlek, ha érdekel a lehetőség küldj egy e-mail ide:

renata@kulfoldondolgozni.com


Német nyelvtudással előnyben vagy, de a cég vállalja azt is, hogy egy gyorsított nyelvtanfolyamon felkészít az indulásra, de ennek részleteiről majd velük kell egyeztetni.

Fontos: NINCS korhatár, tehát nem csak fiatalok jelentkezhetnek, viszon 1 évre keresnek valakit, így aki csak nyári munkát keres, most NE jelentkezzen, jelezni fogjuk, ha más ajánlat érkezik.

Akik már kitöltötték regisztrációs tesztünket, és jelezték, hogy szívesen dolgoznának babysitterként, azok részére ma kiment az ajánló e-mailben (148 fő részére), ezért ha érdekel az ajánlat minél hamarabb jelezd részünkre.

Ha más tipusú külföldi állás érdekel, és szeretnéd, ha részedre is küldenénk ajánlatokat, kérlek töltsd ki ezt a tesztet:

Teszt kitöltéséhez katt ide!

9 megjegyzés:

  1. Remek a blog és örömmel olvastam a külföldi munkavállalással foglalkozó előadásokról.
    Jó ötlet hogy tudatos felkészülést kaphatnak a kiutazók ill. érdeklődők.

    Beszéltetek esetleg Au Pair munkákról is?

    VálaszTörlés
  2. Nem képzett, de gyermekeket szerető 58 éves nő vagyok, érdekelne egy ilyen jellegű állás.

    Érdeklődni szeretnék a fizetés felől, hogy hány órás munkáról lenne szó, valamint arról, hogy van egy 32 éves fiam, aki nagyon tud bánni a gyerekekkel, vállalhat-e ilyen állást?

    VálaszTörlés
  3. Diplomás óvónő vagyok, felneveltem 2 gyermekemet. Szívesen kipróbálnám ezt az állást. Lehetne - e határ közelében? Mennyit fizetnek? Kell - e honosítanom a diplomám? És még milliónyi kérdésem lenne.
    Tóthné

    VálaszTörlés
  4. Papp Magdolna vagyok. 2 diplomás óvonő, 2 gyermek édesanyja. Érdekelne ez az állás, a férjem Bécsbe dolgozik már hosszu évek ota.
    Jelentkezéshez telefonszámot szeretnék kérni! Válaszát minnél hamarabb várom, nagyon fontos lenne!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Jelentkezni szeretnék a munkára!
    (sajnos a megadott e-mail címről visszajött a levél, de egy működőre szívesen küldök bemutatkozást)
    Idén diplomáztam a Zeneakadémián, németül beszélek.
    Elérhetőségem: nussa@freemail.hu
    Előre is köszönöm válaszukat!
    Süveg Anna

    VálaszTörlés
  6. 2009. június 30., kedd a dátum!!!!!!!!!!!!

    NEM TŰNT FEL SENKINEK????

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok!

    Pongó Krisztina vagyok. Az email címről visszajött a levél. De szeretnék a munkára jelentkezni. Pár dolog magamról: 25 éves, Turai lakosú, egyedül álló nő vagyok. De nyelv tudásom nincs.
    Ha így is tudtok segíteni meg köszönöm.
    Email címem:krisztinaorsolya@freemail.hu

    VálaszTörlés
  8. nekem feltünt :D

    VálaszTörlés
  9. Megpróbáltam jelentkezni de vissza dobta a levelem. Hova lehet elküldeni a jelentkezésem?
    Üdvözlettel:

    Nikolett

    VálaszTörlés