2009. június 2., kedd

Előadás a külföldi munkavállalásról

Megvan az első előadásunk helyszíne és időpontja:

2009. június 24-e szerda.
Lurdy ház,
I emeleti előadóterem.

A rendezvény egész napos lesz. Több témakört fogunk átvenni, több elóadóval, illetve gyakorlati feladatokat is kieszeltem részetekre, hogy többet tudjatok meg MAGATOKRÓL. Szemfelnyitó lesz, ez egész biztos.

Kit várunk?
Mindenkit, aki VALÓBAN szeretne, sőt akar, külföldön dolgozni, és nem szeretne egyesével végigsétálni a buktatókon, szívesen tanul mások hibáiból,
Aki már TUDJA, hogy indul külföldre munkát vállalni, esetleg már szerződése is van, (Na nekik egy külön előadás is lesz az utolsó hetek szükséges előkészületeiről. Még nem tudom, hogy ezzel kezdjük-e, vagy ők maradhatnak kicsit tovább),
Aki már volt külföldön, és valamiért nem úgy sikerült, ahogy szerette volna, de nem tudja miért,
Végül azoknak, akik már régóta gondolkoznak a dolgon, de nem sikerült dönteniük.

Kinek NEM szól ez a rendezvény?
Azoknak, akik még nem fejeztélk be a középiskolát,
Akik nem gondolják komolyan a külföldi munkavállalást, csak úgy eszükbe jut néha: mi lenne ha...
Akik itthon is mindent feladnak amibe belevágtak,
Akik nem kezdtek még el nyelvet tanulni...

Azért írtam le kiknek nem szól a rendezvény, mert sem nekik, sem magamnak nem szeretnék csalódást okozni.

Az előadáson több alkalommal lehet majd kérdéseket feltenni, sőt kifejezetten kérni fogom, hogy osszátok meg velem és a többi előadóval kérdéseiteket. Azok fognak a legtöbbet profitálni a napból, akik a legtöbbet kérdeznek! Majd csak figyeljetek!

Sokat gondolkoztam mennyiért érdemes meghirdetni egy ilyen programot. Ha az átadott értékeket nézünk, az sok esetben százezrekben mérhető, viszont legtöbben pénzt keresni indulnak külföldre, nem pénzt költeni.
Túl olcsón két okból nem akartam meghirdetni:
1. amit az ember ingyen kap, azt sosem tudja igazán értékelni,
2. egy színvonalas, tartalmas dolgot szeretnék adni Nektek, amivel nekem is költségeim vannak.

Végül úgy döntöttem inkább megkérdezem. Beszélgettem fiatalokkal, akiket érdekel a téma, és ez alapján az ELŐADÁS A KÜLFÖLDI MUNKAVÁLLALÁSRÓL ára: 20.000 Ft.

Annyi kedvezményt szeretnék még hozzátenni, hogy aki legkésőbb az előadás előtti napig ki tudja fizetni, elutalja részünkre, vagy csekken feladja, annak csak az összeg felét: 10.000 Ft-ot kell fizetnie!

Regisztrálni abban az esetben is szükséges, ha a helyszínen szeretnétek fizetni, mert 200-nál többen nem férünk be terembe!
Regisztráció, jegyrendelés: renata@kulfoldondolgozni.com
Csoportos kedvezményt e-mailben kérhettek!

További inoformációkkal, az előadók listájával hamarosan jelentkezem, addig is látogassátok meg készülő weboldalamat: www.kulfoldondolgozni.com

Fontos tudnivaló: Nem vagyok kapcsolatban egyetlen külföldi partnerrel sem, nem az a célom, hogy rajtam keresztül menjetek külföldre, SŐT! Arra megvannak a megfelelő közvetítőirodák, akikről többször is beszélni fogok 24-én, én mindössze azt szeretném megtanítani Nektek, amit nekem nem volt kitől megtanulnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése